شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۰۴:۵۶

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش:
لحظه به لحظه برای ارتقاء توان دفاعی و قدرت ناوگان دریایی تلاش می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: از زمان استقرار نیروی دریایی ارتش در منطقه مغفول مانده مکران تاکنون، روند توسعه در زیرساخت‌های این سواحل و در بعد آموزشی و فرهنگی پیشرفت چشمگیری داشته است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر دریادار دوم حسین آزاد اظهار داشت: ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم به وضعیت موجود بسنده کنیم چراکه این سیاست منجر به شکست است و به‌همین منظور لحظه به لحظه برای ارتقای توان دفاعی کشور و قدرت ناوگان و تجهیزات دریایی در نیروی دریایی ارتش و صنایع دفاعی کشور برای این منظور تلاش می‌شود.


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اتحاد ناوگان دریایی کشور به‌ویژه در خلیج‌فارس تصریح کرد: حضور نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی سپاه، دریابانی و ناوگان تجاری و مسافری جمهوری اسلامی ایران در بندر باهنر بندرعباس نماد اتحاد و اقتدار ناوگان دریایی است. امیر آزاد تاکید کرد: از زمان احداث بندر باهنر به‌منظور استقرار و توسعه فعالیت‌های نظامی ارتش ایران، منطقه یکم  نیروی دریایی ارتش در سال‌های پس از انقلاب میزبان دیگر ارگان‌ها و فعالیت‌های دریایی کشور در این بندر است.


وی حضور و استقرار نیروی دریایی ارتش در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ساحلی را با هدف ارتقاء مدنیت، معیشت و رفاه اجتماعی مردم این مناطق عنوان کرد و افزود: از زمان استقرار نیروی دریایی ارتش در منطقه مغفول مانده مکران تاکنون، روند توسعه در زیرساخت‌های این سواحل و در بعد آموزشی و فرهنگی پیشرفت چشمگیری داشته که رضایت مردم را در پی داشته است. فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با اشاره به همکاری و همدلی دولت و ارتش در رشد و توسعه و همچنین ارائه خدمات درمانی، فرهنگی‌، حمل و نقل سواحل مکران به‌ویژه شهرستان جاسک بیان داشت: با جدیت این نیرو در منطقه آماده‌سازی زیرساخت‌ها به‌زودی حمل و نقل هوایی در شهرستان جاسک نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند.



  کد خبر : 1678
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :